Agilitytävlingen

Igår hade Klinteortens hundungdom agilitytävling i Mulde. Trots att Ville var duktig så blev det inte en enda pinne den här gången heller :(
 
I första loppet som var ett agilitylopp så gick det bra och felfritt fram till en tunnel som Ville tog fel ingång i, men det var mitt fel då jag gjorde ett onödigt framförbyte och hamnade på fel sida ändå. Men Ville hade bra fokus och var verkligen duktig, så jag är lite sur på mig själv över det.. Men men, det är lätt att vara efterklok.
 
Det kändes inte som att hoppbanan passade mig och Ville lika bra. Vi hann inte särskilt långt innan Ville kom med sån fart in i slalomet att han hoppade över första ingången, jag han inte skicka in honom framför mig som jag brukar göra. Och sedan kom han en liten bit före mig och tog närmsta bästa hopphinder, så det blev disk även i hopploppet..
 
Men nu är det bara att ladda om igen till 7 augusti när Visby Brukshundklubb (våran klubb) har dubbla klass 1! Då ska vi ha de där pinnarna ;)
 
Det är Elin som har fotat.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tur att det blev någon bra bild iaf ;)

Svar: Ja, det blev faktiskt flera bra. Tack :)
Nora

2013-07-23 @ 21:16:40
URL: http://starsbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0